понеделник, 10 октомври 2011 г.

Добре дошли!

Това е личният ми блог. Реших да направя такъв защото много неща ми се въртят из главата и не знам къде и с кой да ги споделя... :D И  за удоволствие. А кой съм аз? Казвам се Илиян Ангелков (Rook), роден съм в град Дупница през 1994 година и следователно съм на 18 години. Карам средно образование в специалността електротехник в ПГ по Транспорт  (не че се гордея или нещо...) След завършването в адската дупка ще кандидатствам за програмист във Благоевград.

Facebook и Skype НЕ използвам и нямам намерение да използвам. Можете да се свържете с мен чрез Email и ICQ.

• Email - rookz@mail.bg
• ICQ - 637889002

За блога:
• Ще пиша по една статия, мнение, публикация или както искате го наречете, всеки Понеделник и Петък.
• Тук ще изказвам мнението си за всички въпроси които ме вълнуват, вълнували или ще ме вълнуват през следващите 100 години.
• Ще се опитвам да отговарям на въпросите ви с максимална точност, стига да не са от типа на - "Коя антивирусна е по-добра?"
• Това е като цяло :))

Надявам се да се завъртят интересни дискусий около темите по-натам. (Rook)


Няма коментари:

Публикуване на коментар