неделя, 24 март 2013 г.

His name is Robert Paulson!

The 1st rule of Fight Club is, you do not talk about Fight Club!
The 2nd rule of Fight Club is, YOU DO NOT TALK ABOUT FIGHT CLUB!

Всеки средностатистически човек би се досетил за какво става въпрос след като прочете първите два реда отгоре че и самото заглавие на публикацията. Но все пак ще поясня още веднъж за недоразбралите. Тези няколко цитата са от филма спечелил си противоречива слава от момента на излизането му до сега... Или с други думи "Боен Клуб".
Няма да се впускам в излишни размишления по тема "идеята вплетена в лентата" защото, повярвайте ми, ще има доста да си пиша а в момента ме мързииии... Какво да се прави... Вместо това, ще давам по същина и ще запиша няколко от цитатите във филма, които успяха да ми направят най-голямо впечатление или просто съм успял да запомня по някаква причина.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
разказвач: Когато страдаш от безсъние  нищо не е реално. Всичко е толкова далечно. Всичко е копие на копие на копието.
Когато изследването на космоса напредне, корпорациите ще са тези, които ще дават имената. Звездният куп Ай Би Ем (ABM), галактиката Майкрософт, планетата Старбъкс.\

разказвач: Това е твоят живот и той изтича с всяка изминала минута.

разказвач: Ако се събудиш по различно време, на различно място, дали се събуждаш като различен човек?

Тайлър Дърдън: Евакуация при 10,000 метра височина. Илюзия за сигрност.

Тайлър Дърдън: Знаеш ли защо поставят кислородни маски в самолета? Кислородът унася. При случай на катастрофа, панически поемаш дълбоки глътки въздух. Внезапно ставаш радостен, спокоен, примиряваш се със съдбата си.

Тайлър Дърдън: Знаеш ли, че като смесиш бензин и замразен портокалов сок, можеш да направиш напалм?

Тайлър Дърдън: Това помага ли ти? -Кое? - Да бъдеш умен? -Много. -Давай в същия дух тогава.

Тайлър Дърдън: Знаеш ли какво е пухения юрган? Завивка. Просто завивка. Защо ни е на хора като теб и мен да знаем това? Това жизнено важно ли е за нашето оцеляване? Не... Тогава какво сме ние? -Не знам. Консуматори? - Правилно. Ние сме консуматори!

Тайлър Дърдън: Убииства, престъпност, бедност. Тези неща не ме засягат. Това което ме интересува са лъскавите списания, телевизия с 500 канала, името на някой си на бельото ми, виаграта...

Тайлър Дърдън: И майната му на канапето ти на зелени райета. Аз казвам - не бъди съвършен. Стига си бил перфектен. Аз казвам - нека да еволюираме. Нека всичко си тече.

Тайлър Дърдън: Нещата които притежаваш, в крайна сметка притежават теб.

разказвач: Чуй това. Това е статия писана от органа на първия човек. - "Аз съм мозъчния ствол на Джак. Без мен, Джак не би могъл да контролира сърдечният си ритъм и дишането." - Има цяла поредица от тези. - "Аз съм зърното на Джил...", "Аз съм дебелото черво на Джак." -"Хванах рак. Убих Джак."

разказвач: Можеш да погълнеш половин литър кръв преди да повърнеш.

разказвач: Беше изписано по лицата на всички. Тайлър и аз просто го извадихме на показ. Беше на езика на всеки. Тайлър и аз просто му дадохме име.

разказвач: Момчето от работата, Рики, не можеше да запомни дали е поръчал химикалки с черно или синьо мастило. Но Рики беше бог за десет минути когато преби шефа на местната ресторантьорска гилдия.

разказвач: В Боен Клуб не си същия, какъвто си извън него.

Тайлър Дърдън: Самоусъвършенстването е мастурбация... и самоунищожение...

разказвач: Това твоята кръв ли е? -Част от нея, да.

разказвач: Долавях го във всяко враждебно лице. "Да, това се белези от бой.", "Да, с тях се чувствам удобно." Изоставяш луксозния апартамент и всички горящи светски вещи, преместваш се в разнебитена къща насред радиоактивната част от града и в къщи те посрещат с това...

Тайлър Дърдън: Балансът на солите трябва да е точен, така че най-добрите мазнини за направата на сапун са човешките. -Чакай, какво е това място? -Клиника за липосукция!

Тайлър Дърдън: Без болка и саможертва, няма да имаме нищо. -Отивам в пещерата да намеря животното, което ми дава сили. -Не! Не прави както онези мъртви хора правят! Хайде! -Разбрах смисъла! -Не! Чувстваш преждевременно просветление. Това е най-великият момент в живота ти, а ти си някъде другаде. -Не съм! -Млъкни! Бащите ни са били модели за господ. Ако бащите ни са ни отритнали, това какво ти говори за Господ? Слушай ме. Трябва да обмислиш възможността, че Господ не те обича. Никога не те е искал. И по всяка вероятност, те мрази. Това не е най-лошото нещо което може да се случи. Ние не се нуждаем от него! -Съгласен съм! -Майната му на проклятието и на спасението. Ако сме нежеланите деца на господ, нека бъдем такива! -Ще взема вода! -Можеш да използваш вода и да стане по-лошо или да използваш оцет за да неутрализираш киселината. -Моля те, пусни ме! -Първо, трябва да се предадеш. Първо, трябва да разбереш, не да се страхуваш, да разбереш, че някой ден ще умреш. -Не знаеш как боли! -Само след като изгубим всичко сме свободни да направим каквото и да е. -Добре. -Поздравления. Сега си с една стъпка по-близо до дъното.

To Be Continued...



Няма коментари:

Публикуване на коментар